Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2010 14:19 - LIVE NEWS Бивша полицайка разкрива:Какви тайни крие сливенската полиция?/ВИДЕО/
Автор: doraapostolova500 Категория: Бизнес   
Прочетен: 7510 Коментари: 1 Гласове:
1



14.12.2010, 13:36 | Автор: Борислав Радославов

LIVE NEWS Бивша полицайка разкрива: Какви тайни крие сливенската полиция (ВИДЕО) За топлите връзки на топченгета и съмнителни бизнесмени, шуробаджанащината, далаверите, удобните и неудобните разказва пред LiveNews Калина Митева, бивш полицай в дирекцията. Медиата ни я потърси, за да намерим информация от кухнята на събитията image flowplayer("flashcontent-944137451", "http://image.livemedia.bg/fplayer/flowplayer.swf", { key: "#@4bf85ef2905c78b8548", clip: { provider: "rtmp", scaling: "fit" }, plugins: { rtmp: { url: "http://image.livemedia.bg/fplayer/flowplayer.rtmp.swf", netConnectionUrl: "rtmp://cdn01.evolink.net:2002/fms" } }, canvas: { background: "#ffffff", backgroundGradient: "none" } }); image Снимка: Борислав Радославов image image
  • image
  • image
 

Днес вече бившата дама под пагон Калина Митева е решена да разкрие какви далавери се вихрят в сливенската дирекция. Разказва, че преди години съпругът й е бит насред центъра на Сливен от местния бизнесмен Янко Лолов–Пенелопата. Тъй като Лолов бил спонсор на полицията, започнали проблемите с ръководството. Митева била решена да търси справедливостта и по-късно е уволнена дисциплинарно. Въпреки това няма издадена заповед да върне личното си оръжие и шомпула, с който го почиства. И до ден днешен продължават да са в дома й.

Казвам се Калина Иванова Митева и съм бивш полицай от дирекция ОД МВР – Сливен. 13 години съм служила в Търговищката дирекция, където има ред и справедливост, докато в Сливенската няма такова нещо. Спокойно мога да кажа, че микроклиматът в Сливен е микроклимат на корупция и безнаказаност, беззаконие. Другото, което мога да кажа за Сливенската дирекция е, че ръководството на ОД МВР – Сливен дерибейства, без да разкрива големи престъпления, при положение, че Сливен - според Интерпол - се слави с проституцията и сутеньорството. Това го знаят всички, но не се предприемат никакви действия.

Питаме Калина: Прочиства ли се къщичката на МВР и изобщо има ли такива напъни?

Лично аз съм уведомила вицепремиера Цветанов, цяла папка доказателства съм предоставила, но досега не виждам никакви ефективни действия за прочистване на къщичката на МВР. Мисля, че от 27 дирекции 28-та остава безнаказана. И бизнесът на сутеньорството, на проституцията процъфтява в Сливен.

Защо е така? Кои са хората, които облагодетелстват този бизнес? И кой има интерес да бъде облагодетелстван?

Това е много обширен въпрос и може да си говорим до утре сутринта. Ако едно ръководство е стабилно и наистина действа според законите и нормативните бази на страната, това досега да беше пресечено. С една дума, ръководството на ОД МВР – Сливен, в лицето на комисар Чавдар Божурски, на Станимир Колев, на Неделчев, на Алексиев, мисля, че не е това ръководството, което трябва да бъде. И мисля, че от това страдат колегите, които опитват да си вършат работата.

Нека да погледнем по-конкретно на нещата. Досегашният директор на ОДП – Сливен е комисар Чавдар Божурски. Какво се случва към днешна дата с него и какво е неговото отношение? Неговата работа как я виждате през годините?

Аз казах, че мен от 1996 г. ме няма в Сливенската дирекция, работя в Търговищката дирекция и там наистина ръководството стои твърдо зад служителите. Но за Чавдар Божурски мога да ви кажа от стари колеги. През 1998 г. стана убийство на Петолъчката на младо момиче. Тогава той е отстранен от длъжност и това, което е най-интересното е, че през 2006 г. е върнат като началник-сектор в Инспектората на МВР. Това е много учудващо, защото веднъж е доказано, че не става за ръководен кадър и втори път го слагат на още по-високо ниво. От 2007 г. той е директор на Областна дирекция – Сливен, след което аз се завърнах в Сливен под негово ръководство. С него ни бяха добри взаимоотношенията директор-подчинен до момента, в който стана инцидентът със съпруга ми, за който вие може би ще публикувате статии с доказателства, медицински, с всичко. Оттогава аз бях заплашвана от него, както и от заместника му Станимир Колев. Който, учудващо, г-н Цветанов е оставил точно той да замества. Който даже няма образованието да отговаря за заместник-директор. Той е бакалавър с ВИФ. А за длъжност заместник-директор се изисква магистърска степен. Да не говорим за други нарушения. Много сигнали има срещу Божурски и Неделчев. Предполагам, че и срещу Станимир Колев. Не съм само аз човекът, дето скачам. Целият град е пропищял от тях. И изнудване на бизнесмени, и много други неща. Мисля, че като ги махнат, чак тогава хората ще проговорят, защото живеят в особен страх.

Да си говорим директно. С какво е свързано името му и конкретно сигналите срещу него?

Лично аз съм подала сигнал срещу Чавдар Божурски за психически тормоз върху мен, още когато бях служител. Тогава ме вика няколко пъти в кабинета си. Предлагаха ми длъжност, за да млъкна. Викнаха ме със съпруга ми в х-л „Панорама", където Неделчев се опитваше да ни уреди среща с Янко Пенелопата да ни дава пари. Станимир Колев в мое присъствие заплаши съпруга ми, че ще го намеря убит в канавката, ако си търсим правата като граждани на тази държава или ще бъде вкаран в затвора и обесен. Ние реално си играем в Сливенската полиция на босове и мафия. А е редно да застане зад служителя и да защити него и семейството му.

Другото, което мога да кажа е, че това беше покрито изцяло. Срещала съм се лично с депутат Десислава Танева. Лъгана съм, обещавано ми е. Едиствената подкрепа, която срещнах е от евродепутата Илияна Йотова и нейния екип. Считам, че нещата са много сериозно приети от Европейския парламент и ще има сериозни санкции към държавните институции. Считам също, че срещу Божурски има сигнали за гуляите му в пиано-бар в Сливен, за палатите му в с. Малко Чочовен. Към мен се обръщаха и други граждани на Сливен с молба да им помогна да предам материалите на вицепремиера Цветанов и съм ги предала на него и началника на кабинета му в Министерски съвет Десислава Замфирова. С нея контактувам и до днес. Значи всичко е с негова резолюция.

Другото интересно е, че когато дойде комисия от Инспектората, не си свършват работата както трябва. При толкова факти, при толкова обстоятелства, имаме и специални отдели, които трябва да си свършат някои неща, все още са на работа. Даже в момента сме толкова болни с висока захар, че се разхождаме с личния автомобил в Сливен когато сме в болнични. Така че Чавдар Божурски е просто неспасяем.

Споменахте луксозни имоти в близкото село Малко Чочовен. Какви са те и на чие име се водят?

Мисля, че достатъчен материал имате, предоставен от други хора. Значи с полицейски заплати такива палати не се строят. Нито на Неделчо, нито на Чавдар Божурски. Мисля, че и снимки имате във вашия сайт пуснати. И други хора, граждани на Сливен, са ви предоставили материали. Просто аз няма какво да кажа, но съм възмутена като полицейски служител. Защото заплатите не са чак толкова големи. Да не говорим, че от 13 февруари 2010 г. имаше материал, публикуван във в. Сега за укрити доходи за 69 700. Пак на Чавдар Божурски. Да не говорим, че през лятото Неделчо беше купил на сина си кола за 33 000 лева. Но мисля, че е крайно време да започнат и Станимир Колев да разследват, и други началници на отдели, за които съм предоставила папки с доказателства.

С какво се свързва неговото име?

Той е вътре в кюпа във всяко едно отношение. Мога да ви кажа, че докато бях заплашвана в кабинета от Чавдар Божурски, лично Неделчев се обади да пита какво става. Всичко това, за да спра. Нали, какво съм искала, само и само да спра докато бях действащ полицейски служител. Да не говорим, че въз основа на дисциплинарното ми уволнение на мен ми се прекъсна магистратурата, за което ще им потърся наказателна отговорност. И за психическия тормоз над семейството ми. Подготвя се дело в Страсбург. В Хага са изпратени материали със съдействието на евродепутати. Така че, възмездие ще има просто. Но мисля, че българските институции трябва да си свършат работата.

Има ли шуробаджанащина в сливенската дирекция?

Да. Това мога да ви го кажа открито. Синове, дядовци, баби са назначени все на хора на Божурски. И неведнъж съм го предоставяла това като конфликт на интереси. Правя една скоба. Моят баща също беше офицер в Сливенската дирекция. Само че аз отидох на 300 километра да служа и мисля, че не съм се ползвала с привилегии. Ако иска някой син или дъщеря на полицейски служител да постъпи, просто трябва да отиде в друга дирекция да служи. А не да е под крилото на мама и на татко.

А името на Неделчо Неделчев с какво се свързва?

С много работи.

Имате ли информация за какво е разследван и неща, които остават в сянка за обикновения зрител или слушател?

Ами то целият град знае, че цялото ръководство е навързано със сутеньори и проститутки. Това е просто негласна тайна на града. За да просъществува този бизнес, значи ръководството не си е на мястото. Ръководството кои са? Чавдар Божурски, заместникът му Станимир Колев, Неделчев, шефът на БОП-а Алексиев. Значи те не си свършват работата, за да просъществува този бизнес и да сме на първо място. Даже, доколкото знам, белгийските полицаи са се чудили как столицата на проституцията е на 300 километра от Летище София. Какво повече да говоря? От евродепутати знам, че редовно се разглеждат телеграмите на Интерпол в европарламента. И не знам каква къщичка се прочиства в сливенската дирекция. Или е само на думи. Просто аз съм много разочарована от това Министерство на вътрешните работи. Просто трябваше досега дисциплинарно да си отидат всичките. Това не е само мое становище. Гражданка, моя позната, преди няколко дни отива да се оплаква в управлението. Два часа стои. Това го няма в нито една дирекция. Няма кой да я приеме. И аз това съм го изпратила като сигнал на Десислава Замфирова, началник на кабинета на вицепремиера. Да не говорим, че и на много други случаи не се обръща внимание. А това много зависи от ръководството, от преките началници. Да не говорим, че някои от колегите просто ги е страх да си свършат работата. Искат да работят момчетата, но просто не им се дава възможност. Този няма да спираш, защото е човек на еди кой си началник. Онзи няма да спираш, защото е бил спонсор на полицията. Ами за каква полиция говорим в момента? Полицията явно обслужва интересите на определени бизнесмени в Сливен.

Има ли такива, които не се пипат и са привилигеровани, защото са спонсори на полицията?

Да. Има и те са много. Те са най-известните в града и всеки ги знае.

Кои са те?

Единият, доколкото знам, който е свързан с нашия инцидент – Янко Пенелопата. И много други, които на колеги не спират. Дори за рутинна полицейска проверка. И аз съм била очевидец. Да не говорим, че колегите ги е страх да си свършат работата, защото след това следва привикване. Да не говорим за специални номера, които им се издават срещу 300 лева. Считам, че това е излишно и извън закона. Не може да кажеш на някой гражданин за номер да плати 300 лева. Просто в други европейски държави го няма. И още повече бизнесмени да стават спонсори на полицията. Защото по този начин се слага една ламаринка да не се спират техните коли. А знаят ли какво разкарват с тези коли бизнесмените? Може и наркотици, може и проститутки да разкарват. Така е.

Какви още други тайни крие Сливенската дирекция?

Много неща, които много скоро също ще бъдат прочетени в Европарламента и ще има големи санкции. Просто не искам да изнасям факти, които съм събрала и съм предоставила на евродепутата ИЛИЯНА ЙОТОВА.

РАЗСЛЕДВАНЕ НА LIVENEWS.BG





Гласувай:
1


Вълнообразно


1. анонимен - cheap high heels
10.01.2012 03:20
Couldn't be written any better. Reading this post reminds me of my old room mate! He always kept talking about this <a href="http://www.theuniuni.com/shoes-boots/heels-pumps.html" title="womens high heels">womens high heels</a>. I will forward this article to him. Pretty sure he will have a good read. Thanks for sharing!Welcome First time jumped here on your site, found on Bing. It really helps to have sombody to talk to other then my divorced parents <a href="http://www.theuniuni.com/" title="cheap high heels">cheap high heels</a>. Thanks again.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: doraapostolova500
Категория: Политика
Прочетен: 1585420
Постинги: 380
Коментари: 907
Гласове: 236
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031