Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2018 04:06 - Мечи побратим
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 1091 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не се сдържа старческото сердце и сълзи се сипеха по старческото лице
на Великия Алхимик от новината за загубата на Великия Алпинист в Хималаите.
И аз съм се губил в Страндажа, но един мечок ме спаси... мислеше си Великия Алхимик... и тогава го осени!...  Мечокът моя приятел познава една панда. Която може да се разходи в Хималаите да намери Великия Алпинист.  Хималаите са за пандата, квото е  за НАТО Странджата.

Но ни трябва програма, защото Пандата не знае български

 Тутакси се обадил на Храбрия Програмист. ХрабрияПрограмист единствен

разбирал неговите душевна болка и физически
страдания, като свои,  и го подкрепял на първа, като баба Алхимица Славянски братя
защото имал еднакъв брай научни публикации в печата, за разлика от безчуствените хейтъри, които не можли да изкарат нито ена въпреки непрестаните призиви  на двамата .
След изгонването на офцата серафимка от блока, като на Ворлона от станцията на "Бабилон 5" платформата на пишкова остана без фронт мен.  Но ето че под ръководството и защиатта на на Храбрия програмист тя отново придоби обичайната си тракийск наформа.
  - Абе аз всичките си съграждани на татарско Панагюрище съм научил как се включва компютър ,  само една хубавка не можах,
та на ена китайска панда ли няма да и направя пълна програма, да не е чак такава убавица
 - казал Прочутия Програмист Къде ти е лап топа?
-  Да поискаме от чичо Пиер 1500  лв за нов лап топ- предложил Великия Алхимик
- Искай му ги ти Той на мене вече ми даде-
Кажи му че са за внука му от Южна Корея и той веднага ще ти ги фърли през балкона, а
Пишкова ще отлети още утре, че времето в Хималаите е много лошо и авиолините са спрели.




Гласувай:
3



1. rustam - Великия Алхимик така и не можа да ...
12.05.2018 08:57
Великия Алхимик така и не можа да свикне с феномена "критици и оценители". Нищо, сега предстои да разбере, че когато имаш до себе си приятел като Храбрия Програмист, не ти трябват неприятели.

цитирай
2. alhimik1 - ))))))))))))
13.05.2018 09:48
Аман от програмисти...и помпиери ахаахах
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3862788
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930