Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2018 19:56 - Само Любов
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 805 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 13.07.2018 18:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Само Любов

Твоята липса 
може да се отмени 
само с пребиваването в Любовта.
Защото Тя си Ти, 
и там където отсъства
е трудно да бъдеш почувстван и чут.
Всяко бягство от Любовта 
е плод на страха,
който ни отдалечава от Теб 
и един от друг.
По-лесно е 
да се пързаляме по повърхността,
но когато се гмурнем дълбоко 
се научаваме да се движим 
в пространството и времето,
и достигаме бисерните съкровища
на опита, зрелостта и мъдростта.
Това, което преживееш 
не може да се замени с нищо
и затова е безценно.
Но разбираме ли всичко, 
което ни се случва?
Виждаме ли знаците?
Разшифроваме ли кодовете?
Разгадаваме ли енигмата?
Чувстваме ли това,
в което сме потопени,
което ни прониква, 
ако сме отворени и чисти.
Защото въпреки всичкото зло -
Любовта е жива,
и накрая 
няма да остане нищо друго
освен Любов.
Побързай да се преобразиш 
във Вяра, 
Любов и Благодарност,
за да си жив,
за да те има, 
за да преминеш във Вечността.

Само, когато обичам Те чувствам.
Да съм извън Любовта е изгнание.
Ти ме учиш да бъда Теб чрез Любовта,
и така да Те съхраня,
запазя и изразя.
Когато се отклоня
болката е неописуема,
защото само Ти си Покой и Блаженство,
само ти носиш Мир и Радост в душата.
Прости ми!
Следвам Теб,
съм Теб,
оставям се да бъдеш и чрез мен.
ЗаЕдно!
Благодаря!

image

   



Гласувай:
6


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3181421
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3885
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031