Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2014 22:48 - "Четири Думи, Които Правят Живота Стойностен" от Джим Рон
Автор: distrelets Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2138 Коментари: 3 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

  Докато търсех идеи, принципи и стратегии за предизвикателствата на живота през годините, аз попаднах на четири простички думи, които могат да направят живота стойностен.           Първо, животът е стойностен, ако УЧИТЕ. Това, което незнаете, ще ви нарани. Трябва да учите, за да съществувате, а още повече - за да успеете. Животът е стойностен, ако се учите от вашия собствен опит - негативен или позитивен.           Учим се да правим нещата правилно, правейки ги понякога погрешно. Наричаме това "позитивен негатив". Също така се учим и от опита на другите хора, както от позитивния, така и от негативния. Винаги съм казвал, че е жалко, че провалите не правят семинари. Очевидно е, че не искаме да им плащаме, затова обикновено не се въртят наоколо да дават семинари. Но информацията би била много ценна. Щяхме да се научим как някой, който е имал всичко, е сгафил. Да научим нещо от опита и грешките на другите хора е ценна информация, защото можем да научим какво да НЕ правим, без болката от опита и провала.           Учим се от това, което виждаме, така че обръщайте внимание. Учим се от това, което чуваме, затова бъдете добър слушател. Сега, препоръчвам ви да бъдете избирателен слушател. Не оставяйте абсолютно всеки да влиза във вашата умствена фабрика. Учим се от това, което четем, затова учете от всеки източник. Учете от лекции. Учете от песни. Учете от разговорите с хората, които ги е грижа. Винаги продължавайте да учите.           Второ, животът е стойностен, ако ОПИТВАТЕ. Не можете само да учите. Сега трябва и да опитате нещо, за да видите дали можете да го направите. Опитайте се да направите промяната. Опитайте се да направите някакъв прогрес. Опитвайте се да научите ново умение. Опитайте се да научите нов спорт. Това не означава, че можете да направите всичко, но има много неща, които можете да направите, ако просто опитате. Опитайте се да направите най-доброто от себе си. Направете всички усилия. Защо да не дадете всичко от себе си?           Трето, животът е стойностен, ако СЕ ЗАДЪРЖИТЕ. Вие трябва да се задържите от пролетта до жътвата. Ако сте се регистрирали за деня или за играта, или за проекта, доведете го докрай. Понякога се случват "бедствия"; тогава си струва просто да приключите и край. Но само недейте да спирате по средата. Може да се откажете при следващият проект, но за този, ако сте се регистрирали, доведете го докрай.           И последно, животът е стойностен, ако ви е ГРИЖА. Ако изобщо ви е грижа, вие ще постигнете някакви резултати. Ако достатъчно ви е грижа, вие можете да постигнете невероятни резултати. Бъдете достатъчно загрижени да направите промяната. Бъдете достатъчно загрижени да помогнете на някого. Бъдете достатъчно загрижени да започнете ново начинание. Бъдете достатъчно загрижени да промените всичко. Бъдете достатъчно загрижени да бъдете производител от най-висока класа. Бъдете достатъчно загрижени да отбележите точка. Бъдете достатъчно загрижени да спечелите.           Четири могъщи малки думи: учение, опит, задържане и грижа. Каква ли промяна можете да направите в живота си днес, ако приложите тези думи на практика?          



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tota - Поздрави и благодарности за споделеното!
29.07.2014 13:53
"Четири могъщи малки думи: учение, опит, задържане и грижа. Каква ли промяна можете да направите в живота си днес, ако приложите тези думи на практика?"

Дано стигнат до повече хора, които да се опитат да ги приложат. Убедена съм в успеха им.
От "Психология на успеха" съм запомнила следните три изисквания към личността за да постигне успех: Аз съм, Аз мога, Аз искам!!

Хубав ден!
цитирай
2. distrelets - За мен е удоволствие,
29.07.2014 18:43
tota написа:
"Четири могъщи малки думи: учение, опит, задържане и грижа. Каква ли промяна можете да направите в живота си днес, ако приложите тези думи на практика?"

Дано стигнат до повече хора, които да се опитат да ги приложат. Убедена съм в успеха им.
От "Психология на успеха" съм запомнила следните три изисквания към личността за да постигне успех: Аз съм, Аз мога, Аз искам!!

Хубав ден!

че спря при мен! Дано и твоя ден да е бил хубав, моят беше усилен и напрегнат, но се радвам, че текста ти е харесал. Което означава, че денят е по добър :-D . Поздрави!
цитирай
3. stela50 - Четири могъщи малки думи: учение, опит, задържане и грижа...
30.07.2014 15:26
Споделям представения път за промяна, без учение е невъзможно...
после следват може би естествено другите...
... Бъдете достатъчно загрижени да помогнете на някого.
Бъдете достатъчно загрижени да започнете ново начинание.
Бъдете достатъчно загрижени да промените всичко...
Бъдете... колкото и трудно да изглежда...
Поздрави за поста !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: distrelets
Категория: Лични дневници
Прочетен: 358954
Постинги: 84
Коментари: 586
Гласове: 3102
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031