Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2019 20:20 - Дошла е просто Есента...
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1742 Коментари: 8 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image 
Както се пееше в една стара любима българска песен:.
...Но друго не е променено...
...Дошла е просто Есента...  
  imageimage                              image


                 image  image

                         
           image 


image
              image








Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - А бе на красота баш си е дошла,
28.10.2019 21:15
но в момента я наричам „циганско лято“, защото и аз от седмица съм при приятел, на едни красиви места край Търново.
Ще открехна... Събираме листата на едни голееми, все още зелени и окосени поляни с красиви дървета. А той вика:
– Ама защо с ръце ги пълниш чувалите бе?
– Ами „заземявам се“ (от статичното електричество на блога примерно :-). Ей се га ще се събуя бос :-) А къде ти е компоста – питам!
- Ела да видиш... – и ми показва, че тревата и листата отиват между едни редове с домати и краставици... И все още има да си откъснеш и от двете! Честно ти казвам!
Пробвай и ти Веси.
Благодарим, че пак ни зарадва с твоите си радости :-)
И да си купиш дърва за зимата, че да плетеш терлици :-)))
   Лекс
цитирай
2. vesever - Лекси, да дойда и аз да събирам ли...
28.10.2019 22:13
Лекси, да дойда и аз да събирам листа, искам и одежда да си съшия от есенни листа )))
Прати някоя снимка от градината на приятеля ти, да видя как стават тия работи, моята градинка я обрах вече...

Ако трябват помощници, викай, но ще мога чак идния уикенд, ако не сте събрали всички листа дотогава ))

Ще подготвям отоплението в близките седмици, няма мърдане вече, макар че за мен си е още лято... ))
Поздрави!
цитирай
3. lexparsy - Ооо, идвайте...! :-)
28.10.2019 22:44
vesever написа:
Лекси, да дойда и аз да събирам листа, искам и одежда да си съшия от есенни листа )))
Прати някоя снимка от градината на приятеля ти, да видя как стават тия работи, моята градинка я обрах вече...

Ако трябват помощници, викай, но ще мога чак идния уикенд, ако не сте събрали всички листа дотогава ))

Ще подготвям отоплението в близките седмици, няма мърдане вече, макар че за мен си е още лято... ))
Поздрави!

Ооо, идвайте, има 5 къщи за спане и работа за цялото природолюбиво войнство :-)
Аз няма да се справя сам със зазимяването...! А после купона ще е голям :-)

Ами принципа с торенето е прост... изсипваш тревата и листата в лехите! На пролет всичко е изгнило и попило в земята...

А освен кокошки живеещи заедно с гъски има мнооого котки...Само пред ресторанта се въртят около десетина... Ще ги снимаме за раздаване, пречат на клиентите :-)))
цитирай
4. ard - Здравей Веси
29.10.2019 07:32
Добро утро,

Тези снимки са много красиви, особено на първата снимка светлината те прави да изглеждаш на неземно създание, излязло от приказките, на горска фея те оприличих в първия момент.
И другите снимки са хубави, но първата най ми допадна като идея и игра на светлината.

Поздрави и хубав ден!
цитирай
5. tonsun - Красиви снимки! (mm)
29.10.2019 09:09
Красиви снимки! (mm)
цитирай
6. vesever - Лекси, супер звучи, ще се органи...
29.10.2019 19:40
Лекси, супер звучи, ще се организираме скоро ))
Моята градинка още не съм я прекопала и наторила за идната пролет, ако не падне сняг през ноември, ще я подготвя подобаващо...
Поздрави на всички ))
цитирай
7. vesever - Ард, привет! Благодаря ти! ...
29.10.2019 19:43
Ард, привет!
Благодаря ти!
Усещането наистина бе неземно и се радвам, че съм успяла да го пресъздам и визуално...а първата снимка и на мен ми е най-любимата! Така съм се сраснала с дървото, такава хармония и уют струи...точно така обичам!
Поздрави!
цитирай
8. vesever - Тонсън, благодаря ти, радвам се, че ...
29.10.2019 19:44
Тонсън, благодаря ти, радвам се, че са ти допаднали снимките!
(bow)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4045475
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол