Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2015 09:45 - Свършено време.
Автор: danig Категория: Поезия   
Прочетен: 454 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 06.12.2015 12:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Остана ми спомена от преди
Когато заради теб леех сълзи
Без теб сърцето ми е тясно
А за теб, това е нещо свястно
Да те видя беше ми вълнение
Че с теб ще съм в своето ежедневие
Мечтата ми преди беше да си с мене
За теб си мислих през всичкото си време
Сега за най-малко се разделяме
И вниманието си двама не отделяме
Бях решена всичко да опитам
Но истинска любов не можах да изпитам
Кажи ми, всичко ли свърши между нас
Защото тъжно е настроението ми и тоз час
Не ме интересува дали си материално беден
Не мислих, че вчеращния ден ще ни е последен
Разбери по теб сърцето ми е изгубено
 ... и колкото и да ме гледаш учудено ...
Все още като те виждам и гледам те влюбено
Да се боря спирам и се предавам
Щото сърцето ти видях, че не мога да притежавам.






Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danig
Категория: Поезия
Прочетен: 175461
Постинги: 530
Коментари: 66
Гласове: 270