Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2018 20:30 - стана многоо дебела..
Автор: predatorka Категория: Забавление   
Прочетен: 3916 Коментари: 15 Гласове:
9

Последна промяна: 06.02.2018 08:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

image

На плочата до 1989 г. надписът е "четири милиона".

image

През 1990 г. плочата е сменена с нова, на която пише "един милион и половина". Ционистите вече се опитват да се измъкнат и да замажат положението. източник

ХОЛОКОСТ МАТЕМАТИКА:

6 000 000 - 2 500 000 = 6 000 000

   image

№ 33/Тигъра тук е прав, я им кажи и за ревизионистите малко повече..

Мерелинчо Магеснико
тези думи тук/долу/ твои ли са..
тъй като съм боклук, и проста п/тка..
която имала 6 ника, 
я да ми обясниш по-достъпно че съм тъпа, както споменах..
г-жа Юлия,съм..

Израелският министър на образованието Нафтали Бенет: "Аз дадох заповед в училищата да се отделят два часа през тази седмица, специално за изучаване ролята на европейските народи, включително поляците, за убийствата на евреи по времето на холокост. Ние никога няма да забравим."

Те такива работи с използването на нацистката карта когато ти трябва, и опитите да заклеймиш нацизма когато не ти върши вече работа. Обаче евреите, при всичките им приписвани лошотии, имат и особеността да помнят всичко в историята си. А дали пък това им качество не им дава тази устойчивост, хиляди години разпилени по света да не се загубят като народ?

!!!!????

Коментарът чака одобрение
Постинг: Нацизмът като начин на употреба
Автор на постинга: merlin68




Гласувай:
9



1. getmans1 - Юлке, зает съм в момента и ще мина ...
05.02.2018 20:40
Юлке, зает съм в момента и ще мина по-късно.
И много се надям до тогаз този постинг да не го Оюлчиш, т.е. бъди сериозна како Утке:)))
цитирай
2. troina - оо,Gete, аз съм :)))
05.02.2018 20:46
най сериозната смеХурана,която се е пръквала..поне тук..
тъй верно,Полковник!
цитирай
3. predatorkapredatorka - заксе, тезз а ла весело тръноффски
05.02.2018 20:58
тъпизми..само ти можеш ги пльоснеш при такава тема
а, бе как живеете като сте толкозз проЗЗти, бе хора..

3. анонимен - Въпреки глобалното затопляне, ...
20:47
Въпреки глобалното затопляне, Молците ще продължават да ядат дупки във вълнените чорапи, скрити дълбоко в гардероба.
цитирай
4. troina - мерлин самоОбесника..днес ми свали 3 комента,затова пиша
05.02.2018 21:13
освен това, перфидната мамУна, ме запитал..
защо пиша с 5 ника?!
въпрос на Иванушка глупака..
аз па, искам тук да те запитам..
Красимире Борисов,кой ти плаща за тези каши, които бъркаш тук.
/признавам едно,пишеш добре, без грам.грешки, но аз пък чета бързо..и многоо
ето, тук очакваме всички твоя логичен отговор за ..нацизма и..ционизма..
не хапя..мъже над 50години...
г-жа Юлия, съм
цитирай
5. predatorkapredatorka - Магереснико, докато..си натъманиш..отличния отговор
05.02.2018 21:52
аз ще изкарам..един..секс..
нали съм ЕУ,простаТутка..
имам усещане, че някой ти пише..постингите,
или, не ходиш на работа..
мен ме остави, аз съм си постлала..да не работя повече..
цитирай
6. getoveyoselph - ехаа
05.02.2018 22:17
ама имаш против дебелите хора аз смятам да съм дебел хомосексуалист
цитирай
7. getmans1 - . . . аз не съм полковника, ма кат секи ...
05.02.2018 22:41
... аз не съм полковника, ма кат секи капанец макар и „неоргиналдъ“ съм много амбициозен, че при нас без нашивка не мож са ожениш.
При толкоз умни авери в блога са питам как досега не са ми връчиле званийто „Генралисимусус пандурис Де Люй Орманский и на стари годин да ма огрей по-млада булка :)))

Един дедо тук в блога отворил сергия за „секретни гащи“ бегай си купи, пазели от мигранти-насилници.

ПП А бе, кво стана с нацистите и еврейте? Само не мий ясно как така едните са лошави заради другите пък после сичките да са ти врАгове?
Сигур ще е няква, магия!?

troina написа:
най сериозната смеХурана,която се е пръквала..поне тук..
тъй верно,Полковник!

цитирай
8. predatorkapredatorka - ами, прочети повече по въпроса, и коментирай, Гет..
06.02.2018 08:21
ПП А бе, кво стана с нацистите и еврейте? Само не мий ясно как така едните са лошави заради другите пък после сичките да са ти врАгове?
Сигур ще е няква, магия!?

тук всеки задава въпроси, и никой не отговаря..
сигурно,щот е..виртуална среда..
шантава работа..
цитирай
9. starforlife - ~
06.02.2018 14:27
predatorka написа:
тук всеки задава въпроси, и никой не отговаря..
сигурно,щот е..виртуална среда..
шантава работа..

Не е точно така. Аз наппимер обикновено не задавам. Освен когато се ебавам с ирационален 'събеседник'.
Поздравявам те за относително добрия дискусионен тон, който поддържаш. Особено под предходния постинг.
цитирай
10. predatorkapredatorka - привет„Стар, твоето мнение е важно за мен,знам какъв си..капризен..
06.02.2018 16:27
starforlife написа:
predatorka написа:
тук всеки задава въпроси, и никой не отговаря..
сигурно,щот е..виртуална среда..
шантава работа..

Не е точно така. Аз наппимер обикновено не задавам. Освен когато се ебавам с ирационален 'събеседник'.
Поздравявам те за относително добрия дискусионен тон, който поддържаш. Особено под предходния постинг.


както споменах преди малко..
трудно е да се поддържа дискусия, изобщо тук.
знаеш добре,поради, какви причини..
това не е Дебат,5ма клакьори да ми вдигат Знамето на Русия и путкИн..
всеки ден, на П-ва, и още толкова, да ги псуват..
на пУтетичния фронт е абсолютен крах, там нещата се самоизчерпаха..
и така, аз предпочитам неутрални Теми, като Наука, Култура,Музика,
Медицина, Езотерика..Космос, ако щещ,
ноо..там..дебатите клонят към нула нула 00 00
/ усмивки,Юлия
цитирай
11. cortana - :)
06.02.2018 17:42
predatorka написа:
това не е Дебат,5ма клакьори да ми вдигат Знамето на Русия и путкИн..
всеки ден, на П-ва, и още толкова, да ги псуват..
на пУтетичния фронт е абсолютен крах, там нещата се самоизчерпаха..
Имам достъп до облака на Ж и се опитвам да го убедя да ми позволи да оперирам с '0.2-2.0' както ще е весело, но засега не успявам. :)
Успея ли, на 'първа' рядко и за кратко ще виждаме въпросното. :))) Помогни да го склоним да позволи тази гавра с поетите и политпротежетата тук. :)
цитирай
12. predatorkapredatorka - ще опитам, жоро е добър, умен и..толерантен, познавам го добре..
06.02.2018 17:59
не разбрах този шифър,корти..0-2-2-0..
но, аз не мога да ви догоня с..моята начална комп.грамотност
затова пък имам Г. Кредит на доверие към Новото поколение/21 век
да действаме...Хакуна Мататаа
цитирай
13. cortana - Така е! :) От мен го е прихванало! :) :) :)))
06.02.2018 18:10
Вече пътувам, но като пристигна, ще ти покажа снимки-жокери за '0.2-2.0'. :)

След
2 и 1/2 часа Мъск изстрелва ракета към Марс. Товароподемността 'и е над 2 пъти по-голяма от тази на руснаците, които десетилетия са били връх. И като всеки глезан-милиалдер, позволява си гаврата в хангарите си тя да носи само автомобила му. :)
Ето такива хора създават историята, блеки, кака. :)) :)) А не Путин.
цитирай
14. predatorkapredatorka - Абсоолютен Фаворит ми е!! четох го скоро..Мъж Космос/както би казала Уондър
06.02.2018 18:21
cortana написа:
Вече пътувам, но като пристигна, ще ти покажа снимки-жокери за '0.2-2.0'. :)

След
2 и 1/2 часа Мъск изстрелва ракета към Марс. Товароподемността 'и е над 2 пъти по-голяма от тази на руснаците, които десетилетия са били връх. И като всеки глезан-милиалдер, позволява си гаврата в хангарите си тя да носи само автомобила му. :)
Ето такива хора създават историята, блеки, кака. :)) :)) А не Путин.


до после,корти, Аз правя печено Пиле в кесия..
имам и..Астика Тъмно..
заповядай,смарти!
цитирай
15. vaquero - predatorka,
07.02.2018 00:55
Къде е поставена тази плоча? Ционистите вече досаждат с този холокост.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: predatorka
Категория: Забавление
Прочетен: 1100769
Постинги: 329
Коментари: 3886
Гласове: 1887
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031