Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2012 18:49 - Беше само въпрос на време......(За мръсната политика на сегашните)
Автор: doktora757 Категория: Политика   
Прочетен: 7449 Коментари: 6 Гласове:
11

Последна промяна: 22.07.2012 17:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Беше само въпрос на време… Взрив на автобус с израелски туристи в Бургас слага началото на кошмара   от Таня Георгиева | 19.07.2012 | 11:06 11               image БТА Повече за:

Не знам как да започна… Ужас, шок, вцепенение – новината за станалото мина през мен и ме изпепели. Защото се случва в моята страна! В МОЯТА БЪЛГАРИЯ!!!

От 23 години "демократичните" ни правителства по най-циничния и престъпен начин водиха външната политика на държавата така, че закономерно дойде моментът, в който през порутените врати на мизерното ни битие, поканиха "тероризма" у нас.

По дяволите благия тон! Аз съм Човек, аз съм Майка, аз съм Гражданин на Република България! И затова имам право да крещя сега, за да не вия от мъка после… Както майките на Сърбия, Либия, Египет , сега и Сирия, вият за смъртта на мъжете и синовете си…! Въпросът е кой ще ме чуе…

Ще ме чуете ли всички вие, на които с моя глас на всеки четири години давам работа срещу отговорността да ме пазите и защитавате, дали искам американски военни бази в моята мирна България? Попитахте ли ме дали искам с парите от данъците на моя труд да храня чужда армия, а вие да се прехранвате с човешкото ми достойнство? Попитахте ли ме дали искам да заменя мечтите си за заслужена почивка със страха и ужаса да не бъда разкъсана от бомба?

А аз ви питам: Защо ме правите съучастник в мръсните ви интриги с чужди господари? Защо залагате живота на мен и децата ми на дръвника на ново робство? Защо моята кръв и кръвта на децата ми за вас е по-евтина от уискито, с което ви черпят новите ви "шефове"?                               

Ще ме чуеш ли ти, министър Младенов, който не ме попита искам ли да залагаш бъдещето ни в американската рулетка за световно господство и реши да превърнеш моята България в дипломатическа лаборатория за решаване на чуждите нам сирийско-ирански проблеми…?

Аз те питам: Защо "поздрави усилията нa ливанското ръководство да изолира Ливан от събитията в Сирия…", а с действията си досега не "изолира" моята сигурност от "терористичната опасност"? Защо "отправи силно послание към ливанските партии да си сътрудничат за предотвратяване на разпространяването на конфликта в съседна Сирия извън нейните граници" (цитатите са от сайта на МВнР, (бел. ред.), а не предотврати кървавия "повод", който обрича мен и семейството ми на кошмара от вечния страх да идем на кино, театър или почивка?

Напротив – цяла България видя как, за да се харесаш (или заслужиш нещо…??? ) на "задграничните си партньори"  стигна до там, на Моята Земя, прочута по цял свят с толерантност и внимание към всички етноси и религии, да правиш тайни срещи със "сирийската опозиция"…

Тогава ли решихте да обвините Хизбула, Сирия и Иран за кървавата баня на Сарафово, която нарекохте "терористичен бомбен атентат", забравяйки, че вече два пъти моята България беше въвличана в същия подъл сценарий – 1933 г. и 1981 г.?!?! Само идиот би ви повярвал, че Иран стои зад този жесток акт!!!Не и аз…

За 23 години отнехте правото ми на труд, смачкахте правото ми да се лекувам, съсипахте правото ми да образовам децата си, погаврихте се с правото ми на достойни и спокойни старини…

Сега посегнахте и на правото ми на Живот!!! За мен, майката, чиито тревоги и безсъние продадохте за жалки центове, и българката, от чийто труд живеете, остана само правото да КРЕЩЯ! Затова сега ще изкрещя: АЗ, Твоят работодател, министър Младенов, ТЕ УВОЛНЯВАМ! АЗ, Вашият Суверен, политикантчета, ПРЕКЪСВАМ ТРУДОВИТЕ ВИ ДОГОВОРИ!!!
 

Източник: inews.bg/%D0%90%D0%B7-%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%8F/%D0%91%D0%B5%D1%88%D0%B5-%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE-%D0%B2%D1%8A%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81-%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B5-_l.a_c.155304_i.203503.html

  Още по темата с други гледни точки: diagnosa.net/diagnosite-mi/%D0%B8%D0%B7%D1%80%D0%B0%D0%B5%D0%BB-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4-%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D1%8A%D0%BD%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B8-%D0%B8%D0%B7%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B8-%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%81%D0%B0%D0%B4    

И още:    eltimir.ucoz.ru/news/provalt_na_abu_mosad/2012-07-22-3130




Гласувай:
11



1. doktora757 - Атентатът е дело на службите и ни...
21.07.2012 19:21
Атентатът е дело на службите и никакви "камикадзета" за зарибяване на наивници няма там! "Камикадзета", манипулации, свободни съчинения и откровени лъжи на управляващите ибрикчии, българофоби, мизантропи и ционисти! Истината е съвсем друга и медиите под контрол я крият неистово! ВСИЧКО ЩЕ ИЗЛЕЗЕ НАЯВЕ; НА ЛЪЖАТА КРАКАТА СА КЪСИ!!!........
цитирай
2. tomcat2 - На едно мнение сме докторе!
21.07.2012 20:52
На едно мнение сме докторе!
цитирай
3. valsodar - Съгласен съм с теб - реакцията с и...
21.07.2012 22:16
Съгласен съм с теб - реакцията с изнамиране на виновник е доказателство за това.
цитирай
4. анонимен - Младенов извърши предателство към народа
21.07.2012 23:05
цитирай
5. krisdimaryana - Прав сте, докторе, така е!
22.07.2012 18:08
Прав сте, докторе, така е! Истината, рано или късно, винаги излиза наяве!
цитирай
6. bgzemia - абсолютно точно, ние нямаме упр...
23.07.2012 10:04
абсолютно точно,ние нямаме управляващи,имаме си изпълнители на чужд кукловод...България от години води неутрална политика,а сега се опитват да ни въвлекат в гнусната завоевателна политика на сащ и израел...време е да обявим за невалидни договорите ,които позволяват военните ни бази да се ползват от тази измет ...това е престъпление облечено в някакви смешни закони...ползват България като колония и никой не пита нас- истинските собственици на Българската земя какво всъщност искаме....по всички вселенски закони на справедливостта България е превзета чрез престъпления от всякакъв характер- медийни манипулации,икономически лостове чрез които геноцидно прогонват Българите да се скитат по чужбина,фалшиви избори чрез които се поставят марионетки,а не хора искащи реално да работят за България ,соросовски фондации деградират образованието,подпомагат турцизацията и циганизацията на България и в същото време смачкват българщината..............До кога ще търпим??? Българина много обича свободата,но на тепсия да му я поднесеш-ЛЕВСКИ
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: doktora757
Категория: Други
Прочетен: 5061841
Постинги: 508
Коментари: 1949
Гласове: 3338
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930